هواداران بازی تیکن

هواداران بازی تیکن


جنسیت مرد

  مرد
تکن 1 - 26 ساله
تکن 2 - 28 ساله
تکن 4 و 5 - 48 ساله
تکن 6 - 50 ساله
180 سانتی متری
84 کیلوگرمی
سرگرمی ها:
جمع آوری کفش ورزشی
مورد علاقه ها:همسر دومش (که هنوز هویتش در تکن فاش نشده است)
مادرش کازومی
قدرت نهایی
سلطه بر جهان
سمت شر او (شیطان)

دلیل غیبت او در تکن 3 این بود که او مرده است اما پس از حضور در تکن 4 ثابت شد که مرگ کازویا میشیما، یک شایعه بوده و او نمرده است.

او پدر جین کازاما است و به نظر می رسید به هنگام بالارفتن از نردبان، فوت می کند اما پس از حضور در تکن 4، ثابت شد که او زنده است. او نوه جینپاچی میشیما است و حاصل رابطه او با جون کازاما، پسری قهرمان به نام جین کازاما بود. او یک برادر ناتنی به نام لارس الکساندرسون دارد که بیشتر عمر خود از وجود او بی خبر بوده و در تکن 6 او را پیدا کرد.

کازویا میشیما، در واقع بسیار ضعیف، ناتوان و ترسو است و قربانی سوء استفاده های پدرش هیهاچی میشیما است.

پدر جین کازاما، کازویا میشیما و مادرش جون کازاما و پدربزرگش هیهاچی میشیما بودند. وقتی که مادر جین حامله بود متوجه شد که کازویا با شیطان پیمان بسته و آلوده به ژن شیطانی شده و به همین دلیل پدر و مادر جین با هم مبارزه می‌کنند که کازویا شکست می‌خورد و جون کازاما، به محلی دور افتاده که هیچ کس نمی‌شناسد رفته و آن جا جین را به دنیا آورده و بزرگ می‌کند، در حالی که کازویا از حامله بودن همسرش خبر نداشت.

جون کازاما به جین سبک جنگیدن خانواده ی کازاما را آموزش می‌دهد. جون کازاما متوجه می‌شود که اوگر یعنی شیطان بزرگ، کسی که می‌خواهد تمام مبارزان را نابود کند و خودش به قدرت برتر برسد، دنبال جین می‌گردد چون جین ژن شیطانی از پدرش کازویا به ارث برده و اوگر برای تزریق آن ژن ها به خودش دنبال جین می‌گردد. جون از این قضیه باخبر شد و به جین گفت که هر لحظه ممکن است اوگر به ما حمله کند. اگر این اتفاق افتاد به پیش پدربزرگت هیهاچی میشیما برو و بگو که پسر کازویا هستی. چند روز پس از تولد ۱۵ سالگی جین در یک شب طوفانی، اوگر به خانه ی آن ها حمله کرد. جون کازاما جلوی اوگر ایستاد و از جین دفاع کرد. جین که شاهد مبارزه ی سرسخت مادرش با اوگر بود برای کمک به مادرش به سمت اوگر حمله کرد ولی وقتی به اوگر برخورد کرد، اوگر با دستش محکم به بازوی چپ جین زد و او را پرتاب کرد. جین بیهوش شد و دیگر متوجه چیزی نشد.

هنگامی که جین به هوش آمد دید که خونش با خون او یکسان شده و هیچ اثری هم از مادرش نیست. او متوجه شد که زمان برخورد با اوگر، علامت شیطان بر روی دستش حک شده. جین همانطور که بازویش را که درد فراوانی داشت گرفته بود، قسم خورد که انتقام مرگ مادرش را از اوگر بگیرد. جین پیش پدربزرگش هیهاچی میشیما رفت و گفت که پسر کازویاست. هیهاچی در این باره چیزی به کازویا نگفت و جین را به مدت ۴ سال آموزش داد. جین ۱۹ ساله دیگر به پدربزرگش بسیار اعتماد داشت.

هیهاچی مسابقات مشت آهنین ۳ به عبارتی تکن ۳ را برگزار کرد هم چنین اوگر را هم به آن مبارزه دعوت کرد. جین که حالا برای مبارزه آماده شده بود، قصد داشت انتقام مادرش را از اوگر بگیرد. جین وارد مسابقه شد و تمام رقبایش را شکست داد تا این که با ترواوگر در فینال مسابقه رو به رو شد.

هنگامی که ترواوگر را دید، تمام گذشته‌اش از جلوی چشمانش رد شد و مشغول مبارزه با او شد. مبارزه ی آن ها چند ساعت طول کشید که در نهایت جین ترواوگر را شکست داد. در همین هنگام هیهاچی به همراه جند تا از سربازانش به سمت جین رفتند و هیهاچی به جین شلیک کرد! جین روی زمین افتاد و هیهاچی که مطمئن شد او مرده است، خواست که از سالن بیرون برود اما در همین هنگام، ژن شیطانی جین که از پدرش به ارث برده بود، برای اولین بار فعال شد و جین دوباره زنده شد. و تبدیل به دویل جین (جین شیطان) شد. جین به هیهاچی حمله کرد و قصد کشتن او را داشت ولی با چند ضربه هیهاچی را پرتاب کرد و بال های بزرگ مشکی اش را باز کرد و از آن جا خارج شد و هیهاچی مات و مبهوت مانده بود.

بازی هایی که کازویا میشیما در آن ها بوده است:

تکن در سال ۱۹۹۴ (میلادی)، تکن 2 در سال ۱۹۹۵ (میلادی)، تکن تگ تورنومنت در سال ۱۹۹۹ (میلادی)، تکن 4 در سال 2001، تکن 5 در سال 2004، تکن 6 در سال 2007، خیابان جنگنده X تکن در سال ۲۰۱۱ (میلادی) و تکن تگ تورنومنت 2 در سال ۲۰۱۲ (میلادی)

نسبت های فامیلی:

  • کازویا میشیما: نوه جینپاچی میشیما
  • کازویا میشیما: پسر هیهاچی میشیما
  • کازویا میشیما: پسر کازومی
  • کازویا میشیما: همسر جون کازاما
  • کازویا میشیما: پدر جین کازاما
  • کازویا میشیما: همسر خواهرزاده آسوکا کازاما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سهیل ׀ تاریخ: جمعه 15 فروردين 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , tekkens.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com